11 maja 2013

Sałatka makaronowa z warzywami



Dziś przepis na fajną sałatkę makaronową z warzywami. Pomysł na nią zrodził się bardzo spontanicznie, ponieważ ja i pozostali domownicy mieliśmy ogromną ochotę na  smaczną i szybką przekąskę. Zerknęłam co mam w lodówce, w szafkach, 10 minut i gotowe! Chrupiące warzywa świetnie pasują do mojego ulubionego składnika, czyli makaronu. A jeśli chodzi o zdjęcie, to niestety zrobiłam je tylko telefonem, bo sałatka zniknęła niesamowicie szybko... ;) Jeśli macie ochotę, możecie śmiało dodać do niej pokrojoną w kosteczkę szynkę, zdecydowanie będzie do niej pasować.
Karola

Składniki:
  • 250 g makaronu
  • 5-6 małych ogórków
  • puszka kukurydzy
  • 2 papryki
  • 100 g sera żółtego
  • szczypiorek
  • łyżka majonezu
  • łyżka jogurtu naturalnego
  • przyprawy
Makaron ugotować al dente według przepisu na opakowaniu w osolonej wodzie.

W czasie, kiedy makaron się gotuje, przygotować pozostałe składniki: ogórki i paprykę umyć, a następnie pokroić w kosteczkę. Ser zetrzeć na tarce. Szczypiorek umyć i posiekać.

Gdy makaron będzie gotowy, przełożyć go do dużej miski, dodać pokrojone wcześniej warzywa, kukurydzę, ser, następnie wymieszać wszystko z majonezem i jogurtem. Przyprawić do smaku (np. pieprzem i solą).

Smacznego! :)

2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...