3 kwietnia 2013

Naleśniki z białym serem



Odpowiednio przygotowane są bardzo smaczne i delikatne. Idealne ciasto naleśnikowe powinno "odpocząć" w lodówce ok. 2,5 - 3 godziny, ale jeśli przygotowujecie szybki obiad, 15 minut wystarczy. Poza tym pasują do każdego nadzienia - ja przygotowałam je z białym serem. ;)

Karola

Składniki na ok. 12-15 naleśników:
  • 500 ml mleka
  • 200 g mąki
  • 3 jajka
  • 1,5 łyżki oleju
  • szczypta soli
Wszystkie składniki dokładnie wymieszać lub zmiksować. Odstawić do lodówki.

Składniki na nadzienie serowe (na ok. 5 naleśników):
  • 1 żółtko
  • 10 dag sera białego
  • 2 łyżeczki cukru
Ser zgnieść widelcem lub zmielić w maszynce. Dodać cukier i żółtko i dokładnie ugnieść.

Naleśniki usmażyć (ok. 30 sekund na każdą stronę), następnie włożyć do środka nadzienie i podsmażyć każdy do zrumienienia.


Smacznego! :)



3 komentarze:

  1. Kocham naleśniki. Mogłabym je jeść codziennie pod różną postacią :) Ale nie jem... bo tuczą :( a zapach smażenia unosi się w całym mieszkaniu - mam otwartą kuchnię. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam tak z pierogami:)))

      Usuń
    2. hahaha, a ja i z jednym i drugim... :D ale na szczęście nie robię ich zbyt często ;)

      Karola

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...